Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Ένα επιπλέον δισεκατομμύριο στους Μπόμπολα, Κόκκαλη κλπ

Ένα επιπλέον δισεκατομμύριο στους Μπόμπολα, Κόκκαλη κλπ




Ένα επιπλέον δισεκατομμύριο στους Μπόμπολα, Κόκκαλη κλπ...
Την ίδια μέρα που ψηφίσαν τη νέα διαχείριση των κόκκινων δανείων και υπό το θόρυβο που γινόταν γύρω από αυτά, η "αριστερή" κυβέρνηση και οι σύμμαχοι της στη βουλή, ψηφίσαν τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης της εθνικής οδού Κορίνθου - Καλαμάτας, και δεσμεύτηκαν να καταβάλουν τουλάχιστον ένα επιπλέον δισεκατομμύριο στους Μπόμπολα, Ιωάννου και Κόκκαλη, ως "Επιδότηση Λειτουργίας" του αυτοκινητοδρόμου, στην περίπτωση που τα κέρδη τους είναι χαμηλότερα του προσδοκόμενου!

Χώρια οι δαπάνες συντήρησης και εξυπηρέτησης των δανείων (εγγυημένων από το κράτος) τις οποίες το δημόσιο έχει ήδη αναλάβει!

Θαυμάστε "ιδιωτική πρωτοβουλία" στο πάντα κρατικοδίαιτο ελληνικό κεφάλαιο, και καμαρώστε φτώχεια και κρίση που διαχειρίζεται η "πιο δεξιά το σπρώχνω και δεν πάει" ελληνική κυβέρνηση...



Αποκαλυπτική η τοποθέτηση του Χρ. Σπίρτζη, χτες, στη Βουλή

Η δημιουργία τουλάχιστον 15 νέων σταθμών διοδίωνστην Εγνατία Οδό, εντείνοντας με τον τρόπο αυτό τη ληστεία των εργατικών - λαϊκών στρωμάτων που την χρησιμοποιούν, καθώς και η ιδιωτικοποίησή της ήταν ορισμένα που προέκυψαν από τα όσα ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρ. Σπίρτζης,μιλώντας ...στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής.Η Επιτροπή συνεδρίασε για να γνωμοδοτήσει για το διορισμό στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της «Εγνατία Οδός ΑΕ», του Απ. Αντωνούδη και της Γλυκερίας Καλφάκου, αντίστοιχα.
Καταρχάς, ο Χρ. Σπίρτζης παραδέχτηκε ότι η Εγνατία είναι επί της ουσίας ιδιωτικοποιημένη αφού, όπως ανέφερε, «αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο συμβάσεις. Μία σύμβαση για τη συντήρηση της Εγνατίας και μία σύμβαση για τη λειτουργία της. Επομένως, το μόνο που μένει να ιδιωτικοποιηθεί είναι οι νέοι σταθμοί που είχαν προβλεφθεί να υπάρχουν. Δεν έχει μείνει να ιδιωτικοποιηθεί ή να δοθεί σε ιδιώτες κάτι άλλο»!
Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι στο Δημόσιο θα παραμείνει η εταιρεία «Εγνατία Οδός ΑΕ».
Ωστόσο, από τη ΝΔ ο Χρ. Σταϊκούρας, του υπενθύμισε ότι «η πλήρης αποκρατικοποίηση της Εγνατίας περιλαμβάνεται στον κρατικό προϋπολογισμό του 2016», που ψήφισε η κυβέρνηση.
Η απάντηση του Χρ. Σπίρτζη ήταν... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε: «Το ΤΑΙΠΕΔ όσο ισχύει η νομοθεσία που είχατε προβλέψει εσείς, δηλαδή να ιδιωτικοποιηθεί η Εγνατία, προφανώς προχωράει σύμφωνα με τη νομοθεσία που υπάρχει», ανέφερε...
Οσον αφορά τα διόδια στην Εγνατία, ανέφερε ότι «η προηγούμενη κυβέρνηση είχε έναν σχεδιασμό να φτιάξει μερικές δεκάδες μετωπικούς σταθμούς διοδίων, 15 τον αριθμό και στη συνέχεια να τους ιδιωτικοποιήσει». Παραθέτοντας το σχεδιασμό της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ είπε: «Ο δικός μας σχεδιασμός λέει και έχει εξαγγελθεί ότι θα πρέπει να υπάρχουν αναλογικά διόδια και στην Εγνατία, με ιδιαίτερες προβλέψεις σε σχέση με τους μόνιμους κατοίκους».Με άλλα λόγια, επιβεβαίωσε ότι θα προστεθούν νέα διόδια, ενισχύοντας το χαράτσωμα των εργαζομένων και του λαού, με τη «διαφορά» ότι θα είναι... αναλογικά!
Ακόμα, δείχνοντας ότι οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης αφορούν την εξυπηρέτηση των στόχων της αστικής τάξης και όχι τις λαϊκές ανάγκες, πρόσθεσε ότι το «πρόβλημα» είναι πως «η Εγνατία είναι ένας αυτοκινητόδρομος 952 χλμ. περίπου, με ανεπαρκείς κάθετους οδικούς άξονες. Δηλαδή είναι ένας σχεδιασμός των διευρωπαϊκών δικτύων που δεν έχει υπηρετήσει ακόμα την δική μας χώρα. Δεν υπάρχουν ασφαλείς και αξιόπιστες συνδέσεις, ούτε με τα λιμάνια που διέρχεται η Εγνατία, ούτε με τις βιομηχανικές περιοχές, ούτε τις τουριστικές».

πηγή: Ριζοσπάστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου