Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Με αφόρμη τη νέα σφαγή στην Τουρκία





Αναρτούμε μήνυμα που λάβαμε από συνάδελφο. Καλούμε στη συγκέντρωση που θα γίνει τη Δευτέρα στις 12/10/2015 στις 6:30 μ.μ. στο Σύνταγμα -
Κούρδοι και Τούρκοι πολιτικοί πρόσφυγες και μετανάστες


«Πάμε όλοι μαζί να μαζέψουμε τα παλιά μας ρούχα για τους πρόσφυγες.

Μια καλή φιλανθρωπία μπορεί να ξεπλύνει την ανοχή μας σε αντιλαϊκές κυβερνήσεις.

Μπορεί το γεγονός ότι το HDP πέρασε το φράγμα του 10% στις πρόσφατες εκλογές στην Τουρκία να έχει στοιχίσει ήδη 60 νεκρούς αγωνιστές.

Μπορεί το δικό μας ΟΧΙ να στοίχισε την τιμωρία μας με ένα ακόμα σκληρότερο μνημόνιο.

Μπορεί στη Συρία να γίνεται πόλεμος.

Μπορεί τα περισσότερα στελέχη των ισλαμοφασιστών να έχουν εκπαιδευτεί και χρηματοδοτηθεί από τις δυτικές κυβερνήσεις.

Μπορεί τα θεοκρατικά καθεστώτα σε Ιράν και Σαουδική Αραβία να συντηρούνται χάρη στις επεμβάσεις και τη χρηματοδότηση της Δύσης

Αλλά να μου κι εμένα. Εγώ θα χαρίσω το μπλουζάκι μου που αγόρασα στα ΖΑRΑ πριν 7 χρονιά και μετά θα πάω στο ρακάδικο και μετά...



Θα κοιμηθώ ήσυχος το βράδυ. Γιατί έκανα το φιλανθρωπικό μου έργο.

Για την ανοχή μου στις εχθρολαϊκές κυβερνήσεις ούτε λόγος.

Θα κοιμηθώ ήσυχος το βράδυ....... »

(Ακόμα δε χτύπησαν την πόρτα μου)

Ν.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου